.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




söndag 15 januari 2012

Jaspis berlock

Det har blivit mycket wire wrappande nu de senaste dagarna.
Denna jaspis sten var från börjar tänkt att sitta på ett armband, men som vanligt blev det inte som det var tänkt från början då det bara såg helt konstigt ut. Så det fick bli en till berlock av den. 





Nu är jag galet trött och tänkte slänga ihop några experimentella toast av det jag hittar i kylen, koka te och bädda ner mig med Paulo Coelho - Brida

Paulo Coelho är för övrigt helt fantastisk och jag önskar att han kommer leva tills han blir ett anlta hundratusen år så att jag får fylla hela mitt liv med hans underbara böcker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar