.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




måndag 9 januari 2012

Bidrag till Sveriges årliga modemässa

Satt och funderade över vad som skulle kunna vara ett möjligt bidrag till "Sveriges årliga modemässa och tävling" och detta var resultatet:





Jag har ännu inte till 100% bestämt mig om jag ska delta.. jag vet inte hur "mode" jag känner mig. Fast när man tänker närmare på det.. vad spelar det egentligen för roll, för i grund och botten är det väl inte vad det handlar om?

Och det vore onekligen väldigt kul att sätta ihop en liten kollektion :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar