.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




onsdag 11 augusti 2010

”Som när man inser att man precis suttit i hundskit ... "

Inatt började mina föräldrars hus brinna. I mitt huvud, det vill säga. Innan brandkåren kom skulle jag springa ner till skogen och gömma pappas marijuana odling. Och jag hade inga byxor på mig. Pappa verkade inte låta det röra honom så mkt i ryggen. ”Jaha, nu brinner skit huset ner också”. Det hann det dock aldrig göra förrän jag vaknade.

Det enda jag med säkerhet vet om drömtydning är att ett hus representerar sig själv. Sen är resten eg. ganska enkelt att lista ut.. med lite fantasi.

Jag står hårt fast vid att jag hellre gör saker som jag ångrar, än ångrar saker jag
inte gjort. Men just nu kan
jag gå åt båda hållen.

För nästan exakt ett år sedan skrev jag ett blogginlägg med titeln ”Som när man inser att man precis suttit i hundskit, men har ett extra par byxor i väskan”. Jag önskar att jag skulle kunna känna sådär nu också. Men mina extra par byxor finns inte i väskan. Jag glömde bort att packa ner dem!
Jag trodde inte att jag skulle behöva dem så här mkt. Men man kan ju faktiskt inte gå runt o se ut såhär. Så.. var fasen är mitt extra par byxor?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar