.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




torsdag 26 augusti 2010

Adobe Illustrator i mitt ♥

Ritar, käkar popcorn och lyssnar på minor majority (eller ja, nu sitter jag ifs o vrålar med till eminem, rihanna - love the way u lie !).
M
en nu tappade jag inspirationen helt. jag har kört fast. det går inge bra. i lost my flow. men jag ska försöka göra klart den.. och inte lämna den halvfärdig som allt annat.

Är sugen på o börja rita förhand igen. Jag var riktigt kick ass på
det när jag var yngre. om man får lov att säga så om sig själv.

Önskar att jag hade en riktig jäkla stol. bara man sneglar lite på den så känner man sig som den där kvinnan som födde barn igår vid 04:23.





Lite gammalt illustrator tjaffs som jag hitta... Håll till godo! :


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar