.

.

This is a creative blog!


Jewelrydesign, Illustrations, Webbdesign and inspiration. and some other stuff.

My name is Sandra and I'm a self-employed jewelery designer and artist. I'm also a student, studying towards a degree in Information Architecture specialization Web Content Manager and Designer. Currently living in Stockholm/Sweden.




onsdag 9 december 2009

hälsovecka v2.0

Idag hoppar jag på en hälsovecka igen :D
vilket innebär endast
frukt, grönt och baljväxter (förutom kanske till frukost.. annars kommer jag nog ramla ihop)
och såklart en
sjuhelvetes massa vatten, grönt te, citron, ingefära och andra nyttigheter. Och så blir det kosttillskott på zink, omega-3 och B-vitaminer.
Ska även se till att köra minst 20min yoga om dagen och meditation :D
och så har jag beställt
Eckhart Tolles första bok (eftersom hans 2a var så bäst)! åååh, kom till mig nuu!
Känner att det är dags för en liten julstädning för både kropp o själ :)
dock kommer ju ciggen och förstör lite.. men jag ska försöka dra ner så mkt jag kan! :S
~

Nu ska jag kleta ihop en ansiktmask med äppel, citron och gurka, ge ansiktet ett ångbad och sen smeta på skapelsen :D och så lite hårinpackning.. såklart. mitt hår har ju fortfarande kvar lite av sin grön/grå dassiga färg :P









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar